Zakres obowiązków:
- Organizacja i przygotowanie budowy,
- Weryfikacja projektów technicznych instalacji sanitarnych pod kątem ich realizacji na prowadzonych budowach,
- Kompletacja materiałów instalacyjnych i koordynacja zamówień towaru na prowadzone przez siebie budowy,
- Koordynacja pracy pracowników instalacyjnych, oraz firm podwykonawczych,
- Opracowanie technologii wykonania robót oraz projektów warsztatowych, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców oraz wstępna analiza otrzymanych ofert,
- Koordynacja projektowa i współpraca z Inwestorem/Generalnym wykonawcą,
- Sporządzanie przedmiotów robót,
- Rozwiązywanie problemów technicznych na realizowanych przez Pracodawcę budowach,
- Przygotowywanie raportów postępu robót oraz stanu zaawansowania budowy,
- Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót na budowie,
- Zachowanie szczególnej dbałości przestrzeganie przepisów BHP na prowadzonych budowach,
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczych, pomiarów, kompletacja dokumentów odbiorowych.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne na kierunku inżynieria środowiska lub mechanika i budowa
maszyn o specjalności HVAC lub w trakcie ostatniego roku studiów, - Dobra znajomość pakietu MS Excel,
- Dobra znajomość programu AutoCAD,
- Dokładność, skrupulatność,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Prawo jazdy kat. B
Miejsce pracy – Polska Północna (Zachodnio-pomorskie, Pomorskie i Kujawsko-pomorskie)
Rozpoczęcie pracy- pierwszy kwartał 2025
Umowa o pracę